Dijous, 09 de setembre de 2010
 
 
 
- La Companyia Elèctrica Dharma actuarà al 22è Mercat de Música Viva de Vic presenant l'espectacle "Els pantalons de Mompou”
- El Festival Cool Days 2010, ens presenta aquest any a Eric Fuentes (The Unfinished Sympathy). Divendres 17 de setembre.
- La Companyia Elèctrica Dharma i Ivette Nadal, en el Festival Acústica de Figueres
- La Banda del Yuyu cremarà la lliga
- Cris Juanico al Portalblau de l'Escala
- IVETTE NADAL, nova incorporació.
- El nou disc de La Soul Machine "soul.cat" el pots escoltar a l'Spotify
- Concert per a grup i orquestra
- acústica Dharma
- Fira MerCAT de Tot Cat, els dies 4, 5 i 6 de juny a Girona.
- Concerts familiars amb ELS PETS
- Nou videoclip de THE GRUIXUT'S
- RGB Management dona suport al projecte Navega en català, de la Fundació puntCAT
- Ja és aquí el nou clip de Rosa-Luxemburg: "El que dius i el que no dius"
- THE UNFINISHED SYMPATHY s'han dissolt.
- El disc de Rosa-Luxemburg “Autobiografia Oficial”
- RGB Suports reedita enguany "Autobiografia oficial”, el segon disc de ROSA-LUXEMBURG
- Nou disc de Cris Juanico "Pedres que rallen"
- Primer videoclip del disc PEDRES QUE RALLEN de Cris Juanico
- REFUGI – El Nou projecte d’en Joan Reig, versiona la Nova Cançó
- FRÀGIL és el nom del nou disc de ELS PETS
- REFUGI – El Nou projecte d’en Joan Reig, el seu àlbum "Vestits Nous" no te’l pots perdre.
- Premis Enderrock 2010
- La Banda del Yuyu aquest cap de setmana a Barcelona i Salt.
- The Gruixut's la fan grossa! a TV3
- El proper 6 de Març TERÀPIA DE SHOCK presentarà al Teatre d’ Olot el seu nou espectacle TERÀPIA EN COMPANYIA
- Lluís Costa presenta el debut de Costa 59
- El nou disc de CRIS JUANICO "Pedres que rallen"
- Inici de Gira 2010 de LAX'N'BUSTO
- LAX'N'BUSTO arranca de nou amb la gira OBJECTIU: 2010
Fira MerCAT de Tot Cat, els dies 4, 5 i 6 de juny a Girona.
/1/imatges/detotcat_gran.jpg
01/06/2010

A l’estand d’RGB, el grup olotí Teràpia de Shock signarà discos el dissabte 5 de juny, a partir de les 19 h.

Per tal de donar a conèixer i fomentar l'ús de la llengua catalana en l'àmbit empresarial, organitzem la fira mercat De Tot Cat al Palau de Fires de Girona els dies 4, 5 i 6 de juny de 2010. Els assistents coneixeran els productes i les empreses que incorporen el català, es podran proveir de productes i gaudiran de l'oferta formativa i lúdica programada.

Estudis sociolingüístics realitzats darrerament demostren que hi ha un interès creixent d'una part important de la ciutadania per conèixer les empreses sensibles a l'ús de la llengua catalana. La fira respon a aquesta demanda.

La fira tindrà un caràcter multisectorial i, per tant, farà que hi siguin visibles la majoria d'àmbits de la vida quotidiana en els quals es poden consumir productes en llengua catalana.

A l’estand d’RGB, el grup olotí Teràpia de Shock signarà discos el dissabte 5 de juny, a partir de les 19 h.

DIVENDRES 4 JUNY MACEDÒNIA (17: 45 hores ),Minimal 21 ( 19:00 hores ) , Els amics de les Arts ( 21:00 hores)

DISSABTE 5 JUNY TERÀPIA DE SHOCK ( 17:00 hores) , Carles Belda i els Badabadoc (19:30 hores)

DIUMENGE 6 JUNY Musiquetes de la Bressola ( 11:15 hores ) Sp3 del CLUB SUPER 3 ( 12:45 hores) . Us hi esperem i ens trobareu a l' stand nº 106 , entrada amb invitació , clika l'enllaç i imprimeix-la!

http://www.detotcat.cat/cat/invitacions.php



 
 
web: 3v2.net